Időszakos frissítési hullám: paROI Automatikus DRS göngyöleg kezelés. ~ paROI Üzemtől való rendelés korlátozásának lehetősége ~ parMAN PDF számla már a fizető partnernek is külön beállítható. ~ parMAN Elektronikus számla NAV hash kóddal nyomtatás nélkül is hiteles számla küldhető e-mailben. ~ Részletes információ a Híradó alatt olvasható.

Ügynök modul


A parMan rendszerben az ügynök fogalma, megegyezik a területi képviselőkkel vagy üzletkötőkkel. Az ügynök kezelése tartalmazza az elszámoltatást, árlista vagy százalékos jutalék alapján.

Leírás

  • Tetszőleges számú ügynök felvétele engedélyezett.
  • Minden partner típushoz köthető ügynök, de egy partnerhez kizárólag csak egy ügynök fűzhető.
  • Elszámoltatás három fél képen vezethető:
    • Ügynöki engedmény alapján. Azaz meg lehet adni, hogy az értékesítésekből hány százalékban részesül az ügynök.
    • Ügynöki árlista: Megegyezés alapján felépíthető az ügynöki árlista, amely alapján történik az elszámoltatás az értékesítést követően.
    • Engedmény és árlista egyszerre való használata.
  • Az ügynök haszonlista nyomtatása menüponton belül lehet lekérni az elszámoltatáshoz szükséges adatokat.

Beüzemeléshez szükséges teendők

Ügyfél feladata

A ügynök rendelés modul használatba vételéhez:

  • kiszállítás, rendelés modul használata
  • opcionális: raktár modul
  • az alábbi adatok feltöltése, kialakítása szükséges:
    • Ügynök törzs adatok kialakítása
    • Partnerek és ügynökök összerendelése

Becsült időráfordítás

  • Autodidakta tanulás: 4 óra
  • Adatfeltöltés: folyamatos

Parola Kft. javasolt szolgáltatásai

  • Célirányos oktatás – ügyfél igényei szerint

Becsült időráfordítás

  • Oktatás: 2 óra