
Dokumentumkezelés
A rendszerben az alábbi modulokban tudunk a bizonylatok alátámasztására dokumentumokat feltölteni.”Vevői számla, Szállítói számla, Pénzügyi bizonylat”
Leírás
Ez a funkció arra szolgál, hogy a bizonylat kiállításának alapjául szolgáló dokumentumokat a parMan rendszerben egy kattintással megtekinthessük, és ne kelljen a dokumentumaink között keresgélni. Ez a keresés sok időt vesz igénybe, ezen kívül, amikor a könyvelés időben és térben egymástól távol esik, nagyon hasznos, ha a bizonylatokat nem kell utaztatni, könyvelő azonnal látja az eredeti dokumentumot és ez alapján ellenőrizni tudja a könyvelés helyességét.
Egy bizonylathoz tartozhat több dokumentum is, lehet utóbb is feltölteni, elvenni.
Ha a könyvelő két monitorral dolgozik, akkor az egyik ablakban a parMan bizonylat rögzítését, módosítását ellenőrzését végzi, a másik monitoron pedig látja a bizonylatot.
Ez a funkció hatékonyabbá teszi a fenti munkát.
A tevékenység menete a következő:
- Az alap dokumentumokat a felhasználó szkenneli
- Elhelyezi egy alkalmas könyvtárában
- A parMan funkcióban a bizonylathoz hozzákapcsolja
- A bizonylat megtekintése, módosítása közben megnézhetjük a kapcsolódó bizonylatokat.
Képernyőképek

Beüzemeléshez szükséges teendők
Ügyfél feladata
- Az érintett (Számlázás, Szállítói számla, Pénzügy) modulok használata
- Eszköz biztosítsa a dokumentumok digitalizálásához
Becsült időráfordítás
- Autodidakta tanulás: 1 óra
Parola Kft. javasolt szolgáltatásai
- Célirányos oktatás – ügyfél igényei szerint
Becsült időráfordítás
- Oktatás: 0.5 óra