Időszakos frissítési hullám: paROI Automatikus DRS göngyöleg kezelés. ~ paROI Üzemtől való rendelés korlátozásának lehetősége ~ parMAN PDF számla már a fizető partnernek is külön beállítható. ~ parMAN Elektronikus számla NAV hash kóddal nyomtatás nélkül is hiteles számla küldhető e-mailben. ~ Részletes információ a Híradó alatt olvasható.

Főkönyv

A főkönyvi rendszer az alábbi feladatokat látja el: gazdasági események főkönyvi számlákon való vezetése, beszámolási kötelezettségek teljesítéséhez adatok szolgáltatása, gazdaságossági elemzések készítése.

Leírás

A könyvelés egyrészt az alrendszerek feladásainak automatikus befogadása, másrészt a vegyes könyvelési tételek bevitele útján valósul meg.
A rendszer több dimenziós könyvelést tesz lehetővé, melyek:

  • Szervezeti egységek
  • Munkaszámok (projektek, fejlesztések, megfigyelendő munkák)
  • Partner
  • Vállalkozás egésze
  • Ennek megfelelően a különféle kimutatásokat elkészíthetjük ezekre a dimenziókra

 

A rendszer alapesetben az elsődleges 5-ös könyvelési technikát támogatja.
A többdimenziós könyvelési technika nem jelent a felhasználónak többletmunkát, egy adatbevitellel az értékek megjelennek automatikusan a kapcsolódó dimenziókon is.

 

A rendszer által nyújtott szolgáltatások

  • Főkönyvi bizonylatok adatbevitele, könyvelése
  • Főkönyvi kivonat: szervezeti egység, partner, munkaszám, termék szinten.
  • Főkönyvi karton: szűrési lehetőség szervezeti egység, partner, munkaszám, termék intervallumra
  • Évzárás, évnyitás

Képernyőképek

Nyomtatási nézetek

Beüzemeléshez szükséges teendők

Ügyfél feladata

A főkönyv modul használatba vételéhez:

  • az alap rendszer alapvető ismerete szükséges, amely tudás önállóan is elsajátítható, a rendszerben található súgók segítségével.
  • a főkönyv modul szorosan kapcsolódik a pénzügy, pénztár és eszköz modulokhoz. Működéséhez legalább a pénzügy modul megléte szükséges. Fontos átgondolni, hogy az egyes bizonylatokat elsődlegesen hol fogunk a rendszerbe bevinni
  • az alábbi adatok feltöltése, kialakítása szükséges
    • Számlatükör, itt át kell gondolni az rendszer által nyújtott plusz szolgáltatások miatti egyszerűsítéseket
    • Szervezeti egységek, munkaszámok

Becsült időráfordítás

Legkisebb rendszer esetében (60 db főkönyvi számla, egyszerűsített mérleg)

  • Autodidakta tanulás: 8 óra
  • Adatfeltöltés: 4 óra

Parola Kft. javasolt szolgáltatásai

  • Törzsek kialakításában történő segítségnyújtás, amely eredménye egy könnyen és logikusan bővíthető adatbázis.
  • Célirányos oktatás – ügyfél igényei szerint
  • Adattisztítás és utólagos adatmódosítás, adatok ellenőrzése a rendszer elvárt működési logikája szempontjából (partner, cikk főkönyvi számok, kontírozási hiányosságok)
  • Adatfeltöltés gyorsítása Excel import táblázat segítségével (számlatükör).

Becsült időráfordítás

Legkisebb rendszer esetében (60 db főkönyvi számla, egyszerűsített mérleg)

  • Rendszerszervezés: 2 óra
  • Oktatás: 4 óra
  • Háttér munka: 2 óra